Audi R8 Coupé

Audi R8 Coupé

Динаміка, від якої перехоплює подих.

3,2 секунди - саме стільки потрібно Audi R8 V10 plus, щоб перше враження стало незабутнім. У новому поколінні Audi R8 використовуються найсучасніші 10-циліндрові двигуни. Миттєва реакція на педаль акселератора, швидке розкручування до 6500 об/хв і фантастично глибоке звучання 5,2-літрового атмосферного двигуна змусять ваше серце битися частіше.

Audi R8 V10 5.2 FSI
Audi R8 V10 5.2 FSI
Встановлений в Audi R8 V10 десятициліндровий двигун з робочим об'ємом 5204 см³ розвиває 540 к.с. потужності, а крутний момент 540 Н·м досягається при 6500 об/хв. Завдяки цьому розгін від 0 до 100 км/год триває усього 3,5 секунди, а максимальна швидкість становить 323 км/год.
Audi R8 V10 5.2 FSI plus
Audi R8 V10 5.2 FSI plus
Audi R8 V10 plus став ще потужнішим, наразі це найшвидший серійний автомобіль в історії марки. Потужність двигуна становить 610 к.с., а максимальні 560 Н·м крутного моменту доступні при 6500 об/хв. Динаміка автомобіля просто вражає: від 0 до 100 км/год він розганяється за 3,2 секунди, від 0 до 200 км/год - за 9,9 секунди, а максимальна швидкість становить 330 км/год.
Потужність у найменших деталях
Потужність у найменших деталях
Потужність у найменших деталях. Довершує пакет технологій двигуна 5.2 FSI система змащування з сухим картером. 10-циліндровий агрегат складають вручну на заводі в угорському місті Дьйор (Györ). Ця класична для світу автоспорту технологія дозволяє розташувати двигун нижче і, відповідно, опустити центр ваги автомобіля. Крім цього, таке рішення гарантує надійне змащування навіть при екстремальному бічному прискоренні.
S tronic
S tronic
І в Audi R8 V10, і в потужнішій модифікації Audi R8 V10 plus тяга двигуна передається на розташовану за ним 7-ступеневу АКП S tronic, що вирізняється блискавичним перемиканням передач. Три різних режими роботи коробки передач S tronic та можливість ручного перемикання дають водієві повну свободу вибору. Управління перемиканням передач здійснюється за допомогою електронної системи. Система Launch Control забезпечує максимально ефективне прискорення з місця. Ще одна функція АКП S tronic активізується, коли водій прибирає ногу з педалі акселератора на швидкості понад 55 км/год. У цьому разі обидва зчеплення розмикаються, й автомобіль рухається накотом. Таке рішення дозволяє значно зменшити витрату пального, особливо під час повсякденних поїздок.
Постійний повний привід quattro
Постійний повний привід quattro
Система постійного повного привода quattro надає новому R8 Coupé низку переваг над моноприводними конкурентами у плані курсової стійкості і тяги. На передній осі замість віскомуфти, яку ставили на попередні моделі, працює «мокра» багатодискова муфта з електронним управлінням. Створений практично заново повний привод quattro дозволяє залежно від умов руху без жодних обмежень розподіляти крутний момент між передньою і задньою осями. У нормальному режимі до 100% тяги передається на задню вісь, а в разі потреби муфта може плавно перерозподілити всю тягу на передні колеса. Механічний диференціал на задній осі унеможливлює проковзування коліс і забезпечує максимально ефективну передачу тяги.