Audi SQ7 TDI

Audi SQ7 TDI

Динаміка в ефектній формі.

Від 0 до 100 км/год за 4,8 секунди, 435 к.с. потужності - саме такі показники забезпечує двигун 4.0 TDI. Крім того, цей автомобіль - перша у світі серійна модель, двигун якої оснащено компресором з електроприводом. Створений практично заново двигун V8 забезпечує чудовий баланс динаміки та ефективності. Свою потужність двигун черпає з робочого об'єму 3956 см3. Крутний момент 900 Нм доступний у діапазоні від 1000 до 3250 об/хв.

Нагнітачі, створеного практично з нуля бітурбованого двигуна, працюють за послідовною схемою: у нижньому і середньому діапазоні частот обертання задіюється тільки один нагнітач, а другий підключається у разі зростання навантаження. У нижньому діапазоні обертів на допомогу нагнітачам приходить турбокомпресор з електроприводом, забезпечуючи ідеальну динаміку без «турбоям». Для підвищення тиску наддуву турбокомпресор з електроприводом не використовує енергію відпрацьованих газів, що дозволяє задіювати його будь-якої миті, до того ж таке рішення дозволяє компенсувати традиційні слабкі місця звичайних нагнітачів. Компресор створює тиск наддуву, необхідний для ефективної віддачі потужності, менше ніж за 250 мілісекунд. Завдяки цьому восьмициліндровий дизельний двигун розвиває колосальну потужність без відчутних затримок. Це ще одна важлива перевага, помітна одразу після початку руху.
Інноваційне рішення: бортова електромережа з напругою 48 В Інноваційні компоненти потребують енергії - наприклад, пікова споживана потужність турбокомпресора з електроприводом сягає 7 кВт. Цією енергією забезпечує бортова електромережа з напругою 48 В. До того ж вона уможливила використання турбокомпресора з електроприводом та надзвичайно ефективного активного стабілізатора поперечної стійкості з електромеханічним приводом (опція). З огляду на підвищену потребу цих пристроїв у потужності та енергії до складу бортової електромережі входить окрема літій-іонна акумуляторна батарея 48 В, розташована під підлогою багажного відсіку. Номінальна ємність батареї становить 470 Вт·год, а максимальна потужність сягає 13 кВт.
Активний стабілізатор поперечної стійкості Доступний як опція, активний стабілізатор поперечної стійкості забезпечує максимальний комфорт під час руху та виняткову стабільність під час проходження поворотів. Стабілізатор складається з двох половин, між якими розташований електродвигун з планетарним редуктором. На нерівних ділянках дороги половини стабілізатора від'єднуються одна від одної, завдяки чому підвищується комфорт руху. При спортивній манері керування та динамічному проходженні поворотів, механізм з'єднує труби стабілізатора, застосовуючи до кожної з них крутний момент, спрямований у протилежному напрямку. Це дозволяє зменшити поперечні крени кузова SQ7 TDI.
Нова розробка: АКП tiptronic Створена практично заново 8-ступенева АКП tiptronic надзвичайно швидко та ефективно перемикає передачі, а на високій швидкості дозволяє рухатись накатом, коли двигун працює на холостих обертах. У поєднанні з повним приводом quattro та функцією імітації блокування центрального диференціала вона забезпечує напрочуд переконливі ходові якості. Як опція, пропонується пакет Advanced для дообладнання ходової частини, що включає три основні компоненти: спортивний диференціал, активний стабілізатор поперечної стійкості з електромеханічним приводом та повнокероване шасі.
Зверніть увагу: На фото зображений індивідуальний колір кузова Garnet Red з ефектом «перламутр» з асортименту Audi exclusive, пропозиція компанії quattro GmbH. Для отримання інформації щодо доступності та ціни зверніться до офіційного дилера Audi.